Čarodějnická škola ve 3. A

Den, na jehož sklonku se podle tradice upalují čarodějnice, jsme ve 3. A strávili s čarodějnickým programem.
Čarodějnické téma nás provázelo už od včerejšího dne, kdy jsme v tělesné výchově létali jako diví na košťatech a ve čtení pracovali s textem o čarodějnicích. Den D, tedy 30. dubna, jsme v čarodějnické škole prokázali, že ovládáme všechny slovní druhy, jinak by totiž nevznikl ten správný lektvar. V matematice jsme do kotlů umísťovali sudá čísla a pak podle výsledků našich všelijakých čarodějnických příkladů vařili různé lektvary, některé jsme si i pojmenovali. Po dni volna se tak žáci určitě vrátí do školy krásnější, odvážnější a možná bude někdo také neviditelný. Ve čtení jsme se vrátili ke včerejšímu textu o čarodějnicích, abychom si zopakovali základní informace o nich a rozšířili si naši slovní zásobu. Ta se nám pak hodila při vyplňování čarodějnických pracovních listů, za které dostali všichni žáci jak jinak než čarodějnickou jedničku.
Fotogalerie
Vnímáme zahradu všemi smysly
Pozdní babí léto nám, díky pěknému počasí, umožnilo vyrazit na školní zahradu.
Závěrečný týden ve 3. A
V závěrečném školním týdnu ve 3. A nechybělo zkrátka nic!
Skvělý výlet Kaktusové 3. A
Ve čtvrtek 12. června 2025 jsme se vlakem vydali na školní výlet do Přerova.
Mezipředmětové vztahy
O tom, že se dají propojit pracovní činnosti s matematikou, jsme se ve 3. A přesvědčili v pátek 6. června 2025.
Čtení ve 3. A
Děti ze 3. A si velmi oblíbily samostatné čtení v rámci tzv. čtenářských dílen, které se v naší třídě pravidelně konají.