Stránky tříd
-
1. A
-
1. B
-
2. A
-
2. B
-
3. A
-
3. B
-
4. A
-
4. B
-
5. A
-
5. B
-
6. A
-
6. B
-
6. C
-
7. A
-
7. B
-
7. C
-
8. A
-
8. B
-
8. C
-
9. A
-
9. B
-
9. C
-
Historie
Přírodovědný projekt - želva nádherná
Tento školní rok se kromě měření teploty zabýváme také zvířátky. Žáci se sami rozdělili do dvojic a jejich prvním úkolem bylo vybrat si zvířátko, které mají oba z dvojice rádi, které se jim líbí a které by chtěli zároveň představit celé třídě. K vytvoření tohoto projektu má každá dvojice celý měsíc. O vybraném zvířeti musí nejprve zjistit základní i zajímavé informace, správně je formulovat, vypsat, a nakonec nakreslit obrázek. Tento měsíc nám holky představily krásný projekt o želvě nádherné.
Projekt slepičího života: Kde jsme a kam směřujem
Žáci 9. třídy mají před sebou úkol vytvořit přehledný plakát shrnující základní charakteristiku chovu, růstu a potřeb našich dvou slepiček a jednoho kohouta. Tento plakát by měl sloužit nejen jako vzdělávací pomůcka, ale také jako připomínka toho, jaké podmínky drůbež potřebuje pro spokojený život. Zatím se však zdá, že motivace k jeho vytvoření není dostatečná – i přes to, že autor/ka plakátu bude oproštěn/a od pravidelného harmonogramu úklidu u slepic.
Dlouhodobý projekt pro žáky třídy 7. C - Chybami se člověk učí
Aneb aktivním a tvořivým způsobem motivovat žáky k osvojování si pravopisných záležitostí.
PROJEKT - VODA -5. A
PROJEKT VODA - LEDEN 2025 5. A
Zjistili jsme, že vody je v půdě stále málo...
V lednu jsme se také zabývali porovnáváním spotřeby...
No a právě dnes jsme navštívili naši školní jídelnu...
Poznej a chraň 8.C - ochutnali jsme naši marmeládu z mišpulí
V prosinci jsme uvařili naši první marmeládu z mišpulí. Jak chutnala? To jsme zjišťovali po vánočních prázdninách.